Tilaus Peten koiratarvikkeelta

tiistai 10. elokuuta 2021

Heissan. Tällä kertaa tuli tilattua Peten koirantarvikkeesta kissoille 60 kiloa hiekkaa sekä Usvalle uusi kantokoppa. Normaalisti olen tilanut kissanhiekat Zooplussasta, mutta nyt jotenkin tuli mitta täyteen nykyisen hiekan kanssa. Olen siis tilanut Tigerinon Nuggies hiekkaa ties kuinka kauan, mutta jätösten siivouksessa menee itselle todella kauan kun paakut tuntuvat aina hajoavan miljooniin atomeihin. Vaihoin hiekan Racinel Take Care merkkiin josta minulla on jo ennestäänkin kokemusta, hintalaatusuhde on mielestäni tässä kohdillaan. Kissat tykkää ja minä tykkään kun paakut pysyvät tiiviinä paakkuina eivätkä murene jatkuvasti. Usvan vanhan kantokopan olen myöskin tilanut Zooplussasta eikä sitä taideta enää edes myydä siellä. Kantokopassa ei ole muuten mitään vikaa, mutta kun sitä kantaa selässä niin joku painaa todella ikävästi selkärankaan ja selkä on sen takia sitten monta päivää kipeä. Uusi kantokoppa on Connor niminen, ihanan kevyt ja sen saa kasaan kun sitä ei tarvita joten vie todella vähän tilaa. En ole vielä päätänyt vanhan kantokopan kohtaloa, vienkö sen kirppikselle myytäväksi vai pidänkö itselläni.

20210810135403_IMG_2859

20210810135142_IMG_2855

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
BLOG TEMPLATE BY MAIJA SUNI